KPN Zakelijk wijzigt per 1 juni zijn tarieven en algemene leveringsvoorwaarden. Bij het wijzigen van tarieven en algemene voorwaarden mogen klanten hun abonnement kosteloos opzeggen. Dit betekent dat klanten van KPN tot 1 juni 2016 het recht hebben om kosteloos over te stappen naar een andere provider, zonder een afkoopsom voor hun huidige contract te betalen. Wil je dus weg bij de KPN en loop je tegen een hoge afkoopsom aan? Dan is dit jouw kans!
Dit is dé kans om over te stappen!
Voorheen schrok de hoogte van de afkoopsom menig KPN-klant af om te switchen van provider. Vaak kon het afkoopbedrag al snel oplopen tot honderden euro’s, e.e.a. was sterk afhankelijk van de omvang en looptijd van het bestaande KPN contract. Nu is dus een uitgelezen kans om uw telefonie diensten eens onder de loep te nemen en samen met ons te kijken hoe we de overstap naar een eventuele andere leverancier zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen.
De aankondiging van KPN lees je hier. Onderstaande staat vermeld op de website van KPN bij de meest gestelde vragen:
Tot wanneer kan ik mijn abonnement kosteloos opzeggen?
In verband met de tariefwijzigingen hebt u het recht om uw abonnement tot en met 31 mei 2016 kosteloos te beëindigen